Consiliere personalizata
PIATRAONLINE isi doreste ca timpul petrecut in showroom sa fie cat mai optimizat, motiv pentru care clientii isi pot programa o vizita personalizata. Acestia pot alege consilierul dorit, ziua si ora potrivita.
Ca sa se poata bucura de consiliere personalizata din partea echipei, clientii trebuie sa ofere cat mai multe detalii despre proiect, pentru a putea beneficia de intreaga expertiza a specialistilor.
Un consilier PIATRAONLINE ii ajuta pe clienti sa aleaga materialul potrivit, sa inteleaga ce inseamna intregul proces de intretinere a pietrei naturale, ii ajuta cu diverse recomandari, practici de montaj si orice alte curiozitati au, dar si solutii din experienta sutelor de proiecte care le trec prin mana.
Este recomandat ca un client sa pastreze legatura cu un singur consilier pe intreaga durata a colaborarii, deoarece acesta va cunoaste detaliile proiectului inca de la inceput si va putea sa gaseasca solutii rapide, in cazul in care apar probleme.
Atunci cand un client doreste sa comunice online, pe site-ul oficial PIATRAONLINE este o fereastra de chat in care unul dintre membrii departamentului Call Center va raspunde rapid. La fel ca si in cazul showroom-ului, clientii pot tine legatura cu un consultant de la inceput si pana la livrarea comenzii.