PIATRAONLINE este reacreditata ICERTIAS
publicat in: Noutati // pe 10.04.2023
PIATRAONLINE a primit inca o data acreditarea ”Customer’s Friend” acordata de catre ICERTIAS, certificare ce reconfirma respectarea si implementarea celor mai inalte standarde internationale privind relatia cu proprii clienti. Acreditarea ”Customer’s Friend” are la baza transparenta informatiei si accesul la aceasta fara niciun fel de discriminare. Printre companiile care detin certificate ICERTIAS se numara Procter and Gamble, Unilever, HP (Hewlett Packard), Danone, Bonduelle, Bosch, Holcim si multe altele.

Logo-ul International Certification Association, sursa foto: piatraonline.ro
Ce este acreditarea ”Customer’s Friend” si ICERTIAS
International Certification Association GmbH (ICERTIAS) este o organizatie internationala cu sediul in Zurich, Elvetia care sprijina si promoveaza la nivel global calitatea serviciilor si produselor livrate de catre companii catre clienti. Organizatia ajuta consumatorii sa gaseasca mult mai usor companiile, produsele si serviciile de top care merita atentia si investiile lor.
ICERTIAS este apreciata la nivel mondial pentru valoarea certificatelor Best Buy Award (bestbuyaward.org), QUDAL – QUality meDAL (qudal.com) si ICERTIAS Customer’s Friend (customerfriend.org). Activitatea organizatiei este reflectata pozitiv de institutii mari de presa, precum Bloomberg, CBS, NBC, Fox, The Wall Street Journal si multi altii.
Valorile dupa care se ghideaza organizatia si care o plaseaza drept un factor decizional in acordarea de astfel de acreditari sunt responsabilitatea, integritatea, umanitatea, rezultatele, pasiunea, transparenta, inovatia, legalitatea.
Ce companii primesc acreditarea si care sunt criteriile de selectie
In procesul de acreditare a unei companii, ICERTIAS urmareste mai multi factori precum modul in care serviciile si procedurile din cadrul companiei influenteaza pozitiv calitatea vietii si a sanatatii clientilor. Organizatia analizeaza intregul proces prin care produsele sunt obtinute, experienta clientilor cu business-ul, feedback-ul lor, impactul asupra mediului (exploatarea carierelor de piatra si procesele care implica deseurile rezultate in urma comercializarii pietrei) si calitatea produselor.

PIATRAONLINE a fost reacreditata cu certificatul ”Customer's Friend”, sursa foto: PIATRAONLINE
Printre companiile care au obtinut acreditarea ICERTIAS se numara Unicredit, Dr. Oetker, Henkel, Billa, Lidl, T-Mobile, HP si multi altii.
Ce inseamna acreditarea pentru un business ca PIATRAONLINE
Certificatul ”Customer’s Friend” pe care Rock Star Construct SRL, compania ce detine brand-ul PIATRAONLINE, l-a obtinut confirma respectarea si implementarea celor mai inalte standarde internationale, standarde dezvoltate in relatia cu proprii clienti. Obtinerea acestui certificat inseamna o recunostere eforturilor pe care compania le depune, prin prisma transparentei informatiilor, accesul la acestea fara nici un fel de discriminare, astfel ca toti clientii companiei sunt egali, fara discriminare rasiala, religioasa, indiferent de sex sau orientarea sexuala.

Logo-ul Customer's Friend acordat de catre ICERTIAS, sursa foto: PIATRAONLINE
”Incercam pe cat posibil sa ducem business-ul PIATRAONLINE la un nivel la care sa raspunda corect, eficient si exemplar clientilor nostri. Valorile companiei noastre sunt increderea si respectul, corectitudinea si profesionalismul, inovatia si initiativa, flexibilitatea si transparenta astfel ca suntem dispusi sa ne adaptam in functie de echipa noastra, clientii nostri, furnizorii, situatiile si cerintele noi. Fara a depasi aceste valori. Acreditarea acordata de catre ICERTIAS confirma eforturile pe care le depunem zi de zi si ne arata ca suntem pe drumul cel bun in industria in care activam”, spune Mariana Constinescu-Bradescu, Managing Partner PIATRAONLINE.
Certificarea ICERTIAS se refera la mai multe aspecte, precum raportul dintre calitatea produselor, a serviciilor oferite si la modul in care relationeaza resursele umane, valorile companiei, respectarea legilor si a normelor care ofera predictibilitate si dezvoltare durabila si sustinuta. Se refera si la experienta pe care o au angajatii din fiecare departament la locul de munca, asa ca nivelul de satisfactie al angajatului este direct proportional cu nivelul de satisfactie al clientilor.

Noul showroom PIATRAONLINE, sursa foto: PIATRAONLINE
Certificatul ”Customer’s Friend” este o dovada ca practicile PIATRAONLINE atat in relatia cu clientii, cat si cu angajatii, partenerii si mediul inconjurator, respecta normele impuse de o autoritate competenta.
Doar companiile dedicate clientilor si nevoilor acestora sunt incluse in programul Customer’s Friend. ICERTIAS cauta produse si servicii care sunt atat de impresionante, incat consumatorii le-ar recomanda familiei, prietenilor si colegilor. Acreditarea ICERTIAS este acordata doar organizatiilor care intretin relatii de inalta calitate cu clientii si partenerii.
Scrie cateva cuvinte, sfaturile tale sunt folositoare si altora. In acest moment nu sunt comentarii sau intrebari la articol.